Paranna tuottavuutta ja tukihenkilöstön työssä viihtymistä

Tähtipelaaja

Huippusuorittajille jotka haalivat eniten pisteitä kuukauden aikana

Rallikuski

Talon nopeimmille tukipyyntöjen käsittelijöille

Freshdesk

Hurmuri

Valloittaville persoonille, jotka saavat eniten hymyjä asiakkailta

Tarkka-ampuja

Asiakastukihenkilöille, jotka saavat asiat hoidettua yhdellä viestillä

Pelimuotoinen tukipalvelu

Vaikka tukihenkilöstö kuinka rakastaisi työtään, rutiininomaisten tehtävien hoitaminen käy nopeasti pitkäveteiseksi. Freshdesk tuo tukihenkilöstön työhön uutta hohtoa ja ripauksen kilpailuhenkisyyttä tukipalvelun pelillistämisen kautta. Freshdesk-pelihallissa jokainen tukipyyntö on mahdollisuus ansaita lisää pisteitä, mikä kannustaa asiakastukihenkilöitä kilpailemaan palkinnoista ja kunniamerkeistä. Tukihenkilöstö viihtyy paremmin työssään, tukipalvelun tuottavuus paranee ja asiakkaat saavat innokasta palvelua. Kaikki voittavat.

Voit hyödyntää Pelihallia myös ohjaamalla asiakastukihenkilöitä keskittymään tiettyjen ongelmien ratkaisemiseen. Pelihallin avulla parannat suorituskykymittareitasi ja motivoit henkilöstöäsi samaan aikaan.

translation missing: fi.productivity.block1.img_link

Tehokkaat automatisoinnit

Älä tuhlaa aikaa ja energiaa toistuviin rutiinitehtäviin jotka hidastavat tukipalvelun toimintaa. Freshdeskin avulla voit automatisoida rutiinit ja antaa asiakastukihenkilöiden keskittyä tärkeämpiin asioihin.

Tukipyyntöjen automaattinen lähetys

Jokainen Freshdeskiin saapuva tukipyyntö lajitellaan, priorisoidaan ja ohjataan eteenpäin Dispatch’rin avulla. Vikaraportit voidaan lähettää kehitystiimille ja hyvityspyynnöt laskutusosastolle. Tukipyyntöjä on jopa mahdollista määrätä tietyille asiakastukihenkilöille näiden asiantuntemuksen perusteella.

Aikaperusteiset toimet

Satoja tukipyyntöjä ei tarvitse käydä läpi ja sulkea yksitellen: Supervisorin avulla voit määrittää rutiinitehtävien ja ylläpitotoimien suorittamista koskevia sääntöjä. Päivän päätteeksi Freshdesk viimeistelee työt puolestasi ja varmistaa että kaikki toimii kuten pitääkin.

Tapahtumaperusteiset toimet

Observer hakee tukipalvelustasi tiettyjä tapahtumia ja suorittaa näille määrittelemäsi toimenpiteet. Voit esimerkiksi luoda säännön jonka mukaan tukipyyntö avataan uudelleen automaattisesti jos asiakas vastaa siihen. Observer on kuin henkilökohtainen assistentti joka paiskii töitä puolestasi kellon ympäri.

Freshdeskin ansiosta ratkaisuajat ovat lyhentyneet selvästi. Net Promoter Score -työkalun mukaan asiakastyytyväisyys on lisääntynyt merkittävästi Freshdeskin käyttöönoton jälkeen: pistemäärä oli aiemmin 3 ja nyt se on 9,6. Myös myynti samoille asiakkaille on kasvanut 25 %.

Paul Miller DoctorBase
Tee tukipalvelustasi peliä ja paranna tuottavuutta välittömästi.
Pyydä ilmaista Freshdesk-esittelyversiota

Mitä haluat nähdä esittelyversiossa?