Kaikki tukipyynnöt on helppo käsitellä tehokkaassa järjestelmässä

Vältä päällekkäisyydet tarkistamalla, kuka muu käsittelee samaa tukipyyntöä.

Tarkista tukipyynnön tila ja määräaika.

Käytä yksityisiä huomautuksia sisäiseen viestintään.

Tarkista asiakkaan tiedot suoraan tukipyynnöstä.

Muotoile vastaukset tyylikkäästi tekstimuotoilueditorilla.

Tarkastele ja hallitse tukipyyntöjen ominaisuuksia vain muutamalla napsautuksella.

Jaettu Saapuneet-kansio

Freshdeskin jaetun Saapuneet-kansion ansiosta tukihenkilöstö voi tehdä yhteistyötä ja ratkaista tukipyyntöjä ilman päällekkäisyyksiä. Kaikki tukipalvelun sähköpostiosoitteeseen lähetetyt pyynnöt muuttuvat tukipyynnöiksi, jotka on helppo lajitella, priorisoida ja ohjata oikeille henkilöille.

Useat asiakastukihenkilöt eivät voi vahingossa vastata samaan tukipyyntöön, sillä tukipyynnön käsittelijä ja tila näkyvät kaikille. Järjestelmä on helppo ottaa käyttöön, ja tukipyyntöjen käsittely voi alkaa jo muutamassa minuutissa.

Yhteistyö ja tukipyyntöjen käsittely jaetun Saapuneet-kansion avulla
Määritä ja hallitse asiakkaiden tukipalvelua koskevia odotuksia ja vastaa niihin

Palvelutasosopimukset

Palvelutasosopimusten avulla voit määrittää ja hallita asiakkaiden tukipalvelua koskevia odotuksia ja vastata niihin. Freshdesk-tukipyynnöille voi määrittää prioriteetin ja määräajan, jotta asiakastukihenkilöt tietävät tarkalleen, mihin pyyntöihin on vastattava ensimmäisenä ja kuinka pian asiakas odottaa saavansa vastauksen. Kaikki Freshdesk-tukipyynnöt noudattavat palvelutasosopimusta, ja määräaika määräytyy prioriteetin mukaan. Jos tukipyyntö erääntyy, tukipalvelu ilmoittaa asiasta asiakastukihenkilölle.

Mobiilisovellukset

Tukipalvelu kulkee vaivattomasti mukana Freshdeskin ilmaisten iPhone- ja Android-sovellusten avulla. Voit vastata tukipyyntöihin, lisätä huomautuksia tai suorittaa joukkotoimia samalla, kun kävelet kadulla tai odotat ruoan saapumista ravintolassa. Saat kaikki nämä ja muut lisäominaisuudet täysin veloituksetta.

Freshdeskistä on saatavilla myös mobiililaitteille optimoitu verkkopohjainen versio, jonka kautta tukipalvelua voi käyttää selaimessa millä tahansa laitteella.

Ominaisuudet

Valmiit vastaukset

Samaa vastausta ei kannata kirjoittaa moneen kertaan. Voit muotoilla valmiita vastauksia yleisiin kysymyksiin ja varmistaa samalla viestinnän johdonmukaisuuden.

Ratkaisuehdotukset

Freshdesk esittää tukipyynnön vieressä automaattisia, älykkäitä ratkaisuehdotuksia, jotka perustuvat tukipyynnössä esiintyviin avainsanoihin.

Joukkotoimet

Haluatko ohjata samalle asiakastukihenkilölle useita tukipyyntöjä? Joukkotoimien ansiosta satojen tukipyyntöjen luokittelu, ohjaus tai poistaminen onnistuu vain muutamalla napsautuksella.

Pikanäppäimet

Freshdeskissä voi käyttää lukuisia käteviä pikanäppäimiä, mikä nopeuttaa tukipalvelussa siirtymistä, pikatoimien suorittamista ja yleisten tehtävien hoitamista.

Tukipyyntöjen yhdistäminen

Onko asiakas ilmoittanut samasta ongelmasta usean eri kanavan kautta? Ei ongelmaa. Toisiinsa liittyvät tukipyynnöt voi yhdistää ja ratkaista kerralla.

Skenaarioautomatisoinnit

Skenaarioautomatisoinneilla voit suorittaa tukipyynnölle toimintosarjan. Merkitse tukipyynnölle korkea prioriteetti, aseta tilaksi odottava ja ohjaa se kehittäjille yhdellä napsautuksella.

Freshdesk on helppo ottaa käyttöön. Pidän erityisesti sähköpostiviestinnästä ja itsepalveluportaalista niin tukipalvelun kuin asiakkaankin näkökulmasta. Olen tutustunut muihin vastaaviin tuotteisiin ja Freshdesk tarjoaa mielestäni parasta vastinetta rahalle!

Alec Farquharson, tuotepäällikkö Aviolinx Communications and Services
Organisoi tukipalvelusi minuuteissa Freshdeskin avulla
Pyydä ilmaista Freshdesk-esittelyversiota

Mitä haluat nähdä esittelyversiossa?