Hallitse kaikkia tukikeskusteluja samassa paikassa

Sähköpostitse saapuvat tukipyynnöt

Freshdesk-tiliin voi liittää rajattomasti sähköpostiosoitteita, minkä ansiosta kaikkia sähköpostitse saapuvia tukipyyntöjä on helppo hallita samassa paikassa. Jokaisen tukipalveluun saapuvan tukipyynnön voi priorisoida, lajitella ja ohjata automaattisesti oikealle henkilölle. Samaa asiaa käsittelevät asiakastukihenkilöt voivat keskustella yksityisten kommenttien välityksellä. Päällekkäisyyden tunnistus estää useita asiakastukihenkilöitä vastaamasta samaan kyselyyn.

Samoin kuin palvelutasosopimuksilla, voit tehdä asiakkaillesi selväksi, milloin vastausta voi odottaa ja missä ajassa asia pyritään ratkaisemaan.

Hallitse sähköpostitse saapuvia tukipyyntöjä ja ratkaise ne samasta näkymästä.
Lisää asiakastukeesi puhelinpalvelu.

Sisäinen puhelinkanava

Unohda etukäteiskulut sekä laitteistoasennukset. Freshdeskin pilvipalvelusta saat puhelinkeskuksen välittömästi käyttöösi. Osta haluamasi puhelinnumero (alk. 1 $/kk) niin saat puheluillesi automaattisen tallennuksen, tuen automaattiselle puhelinpalvelulle, asiakastukihenkilöiden yhdistämisen ja vastaavat toiminteet veloituksetta.

Tämä tarkoittaa myös sitä, että saada tuellesi paikallisen kuuman linjan useissa maissa sekä soittaa ja vastaanottaa puheluja lähes missä tahansa maassa. Puhelut voidaan tarvittaessa ohjata myös asiakastukihenkilöiden matkapuhelimiin.

Live-chat

Neuvo vierailijoita verkkosivustolla, tukiportaalissa ja jopa mobiilisovelluksissa reaaliaikaisesti. Freshdeskin live-chat-ratkaisun ansiosta voit sijoittaa chat-laatikon mihin tahansa ja keskustella asiakkaiden kanssa reaaliajassa. Asiakkaille voi tarjota apua myös spontaanisti chatin kautta.

Kaikki keskustelut arkistoidaan automaattisesti, ja niistä voi tehdä uuden tukipyynnön, jotta asia ei unohdu.

Tarjoa verkkosivuston vierailijoille apua live-chatin kautta.

Palautepienoisohjelma

Freshdeskin palautepienoisohjelman avulla voit lisätä tukipyyntölomakkeen verkkosivustollesi, sovellukseesi tai mihin tahansa mistä asiakkaasi etsivät apua. Tukipyyntöjen lähettäminen on helpompaa ja pienoisohjelma näyttää tietokannasta asiaan liittyviä artikkeleita joiden avulla ongelman voi ratketa saman tien.

after
after
before

Facebook-integrointi

Tavoita asiakkaasi Facebookin kautta tuomalla tietokantasi ja foorumit Facebook-sivun välilehdelle. Näin asiakkaidesi ei tarvitse poistua sosiaalisesta mediasta saadakseen vastauksia kysymyksiinsä ja voit lisäksi seurata seinäjulkaisuja ja yksityisviestejä suoraan tukipalvelusta. Brändi-sivulla luodut julkaisut sekä yksityisviestit on mahdollista muuntaa automaattisesti tukipyynnöiksi. Kaikki saman asiakkaan myöhemmin kirjoittamat kommentit ja seinäjulkaisut liitetään automaattisesti oikeaan tukipyyntöön huomautuksina.

Twitter-integrointi

Älä suotta hae brändiäsi koskevia twiittejä manuaalisesti. Määritä Freshdesk etsimään kaikki yritykseesi liittyvät twiitit ja muuntamaan tietynlaiset twiitit tukipyynnöiksi joihin tukihenkilöstösi voi sitten vastata. Näin varmistat että varsinaiset tukipyynnöt menevät suoraan asiakastukihenkilöille ja voit samalla seurata tärkeitä avainsanoja, kilpailijoita ja trendejä suoraan tukipalvelustasi.

Näytä reaaliaikainen Twitter-syöte ja avainsanahaun tulokset tukipalvelussasi.

Itsepalveluportaali

Knowledge base theme
Video theme
Feature roadmap theme
Community forum theme

Freshdeskin avulla voit tarjota asiakkaillesi yksilöllisen asiakaspalvelukokemuksen luomalla yrityksesi verkkosivuihin täydellisesti istuvan portaalin. Ulkoasun mukauttamisen lisäksi voit ottaa käyttöön kertakirjautumisen ja tarjota saumattoman pääsyn portaaliin.

Tukiportaali on helppo integroida tietokantoihin ja foorumeihin, minkä ansiosta asiakkaat voivat pyytää apua, hakea vastauksia ja keskustella tuotteesta samassa paikassa. Hakukoneoptimoinnilla voit varmistaa, että asiakkaat löytävät tietokannan ja foorumit myös hakukoneiden kautta.

Sovellustuki

Mitä asiakkaasi tekevät, jos he kaipaavat apua mobiilisovelluksesi käytössä? Freshdeskin Mobihelpin avulla voit vastata asiakkaiden kysymyksiin ja ratkaista ongelmia suoraan sovelluksesta. Mobihelp liittää tuen suoraan iOS- tai Android-sovellukseen, joten voit tarjota vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin ja jopa chattailla asiakkaiden kanssa sovelluksessa. Nopea tukipalvelu parantaa asiakasuskollisuutta. Myös App Store -arvostelut ovat parempia, kun pyydät käyttäjiltä palautetta oikeaan aikaan.

Mikä parasta, Mobihelp sisältyy Freshdeskiin. Ei lisäkuluja. Integroi SDK ja ryhdy tarjoamaan asiakastukea.

Olemme erittäin tyytyväisiä Freshdeskiin. Se auttaa pysymään perillä asiakkaiden kaikista sähköposteista, twiiteistä ja Facebook-kommenteista. Freshdeskin asiakastukihenkilöt ovat avuliaita ja ammattitaitoisia ja kuuntelevat palautettamme.

Zuzana Bednarikova Codility
Tarjoa tukipalvelua siellä, missä asiakkaat ovat.
Pyydä ilmaista Freshdesk-esittelyversiota

Mitä haluat nähdä esittelyversiossa?