Keskity tarjoamaan laadukasta asiakastukea ja jätä tukipalvelun hallinta meille

Suojattu

SSL-salauksella suojatut palvelimet, 99,9 %:n käytettävyys, ylimääräiset varmuuskopiot ja hajautettujen palvelunestohyökkäysten hankaloittaminen pitävät tietosi turvassa.

Skaalautuva

Maailmanlaajuinen infrastruktuuri ja maantieteellisesti hajautetut sisältöverkot parantavat kaikenkokoisten työryhmien tehokkuutta ja joustavuutta.

Paikasta riippumaton

Palvelu on käytettävissä missä ja milloin tahansa. Sallittujen IP-osoitteiden luettelo yksityisiä tukipalveluja varten, toimistokäytön rinnalle.

Kätevä

Täysin hallinnoidut palvelimet, automaattiset maksuttomat sovelluspäivitykset, ylläpito ja virheiden korjaus joka viikko.

Mukautetut SSL-varmenteet

Jokaisen Freshdesk-tilin mukana tulee SSL-yleismerkkivarmenne joka otetaan automaattisesti käyttöön tukipalvelusi oletusarvoisessa URL-osoitteessa sisäänkirjautumisen yhteydessä. Jos haluat käyttää portaalissa omaa verkkotunnustasi tai vaihtoehtoista URL-osoitetta voit suojata sen SSL-varmenteella. Voimme lisätä SSL-varmenteen portaaliisi pyynnöstä eikä sinulle koidu lisävaivaa.

Luotettu IP-osoite

Freshdeskin Luotettu IP-osoite -toiminnon avulla voit merkitä tietyt IP-alueet sallittujen listalle ja päättää kenellä on oikeus käyttää tukiportaalia. Jos et halua asiakastukihenkilöiden kirjautuvan sisään työpaikan ulkopuolelta, voit rajata käyttöoikeuden verkkosi IP-osoitteisiin. Rajoitus voidaan laajentaa koskemaan myös asiakkaita ja tietyltä käyttäjäryhmältä on mahdollista evätä pääsy tukiportaalin tiettyihin osiin kuten tietokantaan tai yhteisöfoorumille.

Luotettujen IP-osoitteiden luettelo voidaan yhdistää näennäiseen yksityisverkkoon minkä avulla tietyille henkilöille on mahdollista tarjota suojattu ja yksityinen pääsy portaaliin mistä tahansa.

Kertakirjautuminen omilla tunnuksilla

Jos organisaatiosi sivustolla on jo kirjautumisjärjestelmä, voit ottaa Freshdeskin kanssa käyttöön kertakirjautumiskomentosarjan jotta tukiportaaliin kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla. Kertakirjautumisen ansiosta sisäiset käyttäjät pääsevät tukipalveluun helposti ilman erillisiä tilejä tai joutumatta antamaan salasanaansa moneen kertaan.

Kertakirjautumisella tai mukautetulla vahvistusmekanismilla voi myöntää käyttöoikeuden myös sisäisiin tietokantoihin kuten ActiveDirectoryyn. Lisäksi asiakastukihenkilöiden ja asiakkaiden kirjautumistavaksi on mahdollista valita Google-, Facebook- tai Twitter-tunnukset.

Erittäin nopea, virkistävän tehokas ja äärimmäisen ystävällinen; tukipyyntöjä on ilo käsitellä Freshdeskin kautta!

Stijn Verplancke Webdoos
Tarjoa laadukasta asiakastukea ilman huolta tukipalvelun ylläpidosta ja hallinnasta.
Pyydä ilmaista Freshdesk-esittelyversiota

Mitä haluat nähdä esittelyversiossa?