Tuota asiakaspalvelua useille tuotteille eri kielillä ja aikavyöhykkeillä

Los Angeles (UTC - 08:00) Hello
Jakarta (UTC + 07:00) Salam
Brasília (UTC - 03:00) Olá
Berlin (UTC + 01:00) Hallo
China (UTC + 08:00) 您好

Monen tuotteen tuki

Freshdeskin avulla voit tarjota moniin eri tuotteisiin liittyvää tukipalvelua samasta paikasta. Kaikki tukipyynnöt voidaan ohjata samaan tukipalveluun, jossa ne lajitellaan ja ohjataan tietyille asiakastukihenkilöille tai -ryhmille. Jokaiselle tuotteelle on mahdollista luoda erilliset delegointisäännöt, sähköposti-ilmoitukset ja palvelutasosopimukset.

Voit hallita myös sitä, mitä asiakkaasi näkevät ulkopuolelta. Jokaisella tuotteella voi olla oma tukiportaali, jossa on erillinen tietokanta ja yhteisöfoorumi. Portaalit voi jopa mukauttaa yrityksesi eri brändeihin sopiviksi.

Maailmanlaajuinen keskitetty tukipalvelu.

26 kielen tuki

Haluatko hallita monikielistä tukihenkilöstöä yhdellä ratkaisulla? Onnistuu. Freshdesk tukee valmiiksi 26:ta kieltä ja asiakastukihenkilöt voivat määrittää oman kielensä asetukset erikseen.

Aikavyöhykkeen valinta

Asiakastukihenkilöt voivat suunnitella työaikataulunsa paikallisen ajan mukaan olinpaikasta riippumatta vaikka tukipalvelu toimisi pääasiallisesti toisessa maassa.

Vaihtelevat työajat

Freshdeskin avulla voit asettaa jokaisen työryhmän työajat erikseen vuoron tai sijainnin mukaan. Näin laskutuspuoli voi lopettaa viideltä, kiireellinen tuki voi työskennellä tarvittaessa läpi yön ja kanadalaiset asiakastukihenkilöt voivat ottaa kiitospäivän vapaaksi lokakuussa.

Useat palvelutasosopimukset

Freshdeskin avulla voit määrittää useita palvelutasosopimuksia, mikä auttaa käsittelemään kaikki tukipyynnöt ajoissa. Palvelutasosopimuksen voi määritellä erikseen kullekin tuotteelle, osastolle tai asiakasyritykselle. Näin prioriteetit ja määräajat pysyvät paremmin hallinnassa.

Voit myös lähettää automaattiset eskalointiviestit sähköpostitse jos palvelutasosopimusta on rikottu. Esimerkiksi Twitterin kautta tulleet tukipyynnöt voidaan eskaloida aikaisemmin sillä asiakkaat odottavat nopeampia vastauksia sosiaalisessa mediassa.

Uskomatonta, että saimme Freshdeskin määritettyä kaikkien 22:n Brasiliassa sijaitsevan kauppakeskuksemme tarpeisiin vain muutamassa tunnissa. En ole koskaan käyttänyt yhtä intuitiivista työkalua kuin Freshdesk.

Fernando Wanderley Ancar Ivanhoe, Brasilia
Laajenna tukipalvelua liiketoimintasi kasvaessa.
Pyydä ilmaista Freshdesk-esittelyversiota

Mitä haluat nähdä esittelyversiossa?